Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014


Πάλι << θα τ΄ ακούσεις απόψε προστάτη μου >>??? Σε σένα τρέχω κάθε φορά που τρέμω, που δυσκολεύομαι, που αγωνιώ. Εσένα ακολουθώ και σου φωνάζω να τρέξεις κοντά μου. Πες μου πότε με είδες να μην λυγίζω μπροστά σου; Πες μου πόσες φορές καθημερινά σε αναζητώ και σε παρακαλώ για το λαό του Θεού που περιμένει δίπλα μου και ξοπίσω και απο εμένα να του δείξω το δρόμο να περάσει την θάλασσα των παθών και να αγναντέψει την γή της επαγγελίας! Όταν η μάνα μου << η κυρά Αγαθή >>, δυσκολεύτηκε στη γέννα εσένα φώναξε και, με αφιέρωσε στο όνομά σου. Έλα λοιπόν κι απόψε και, αύριο και, πάντα και πρέσβευε στο Κύριο για τον ανάξιο δούλο σου αλλά και για ολόκληρο το ανθρώπινο γένος που γονατισμένοι μπροστά σου σε παρακαλούμε με δάκρυα ανθρώπινα και ειλικρινή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: