Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014




Του Πρεσβυτέρου Δημητρίου Λ. Λάμπρου εν όψει της επετείου χειροτονίας  3η του Σεπτέμβρη 2000 – 3η του Σεπτέμβρη 2014.

( από τον χειροτονητήριο λόγο μικρά αποσπάσματα )…!



<< ο δρόμος της θυσίας και ο Σταυρός των θλίψεων είναι ο αληθινός κλήρος του Ιερέα >>…!

<< Τι είπω και τι λαλήσω περί την ώραν ταύτην; Η ψυχή μου τετάρακται  >>…!

<< Δεν με διαλέξατε εσείς, Εγώ σας διάλεξα και σας έδωσα εντολή να κάνετε καρπούς άξιους της μετανοίας λέγει ο Κύριος >>…!

<<  Εν ταις λαμπρότησι των Αγίων Σου, πως εισελεύσομαι ο ανάξιος >>;

<<  Κύριε Ιησού Χριστέ πάρε με από το χέρι και οδηγησέ με επι λιμένα θελήματός σου >>…!

<<  Μη με αφήσεις Κύριε να χαθώ  >>…!

<< Ποιος είμαι εγώ Κύριε που αυτή τη στιγμή με δέχεσαι ανώτερο και από τους Αγγέλους Σου >>;

 << Ευλογημένοι συγχωριανοί μου, λαέ του Κυρίου άφοβε και προβληματισμένε, αν είδες κάτι καλό σε μένα αυτό ήτο του Θεού δόξασε τον  Θεόν, αν είδες ελαττώματα αυτά είναι δικά μου, συγχωρέστε με και προσευχήσου για μένα να φανώ άξιος της ανταποδόσεως της Δικαίας  >>…!

<<  Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Πατέρα Μελέτιε, όταν με πρωτογνωρίσατε ήμουν έξι ετών και είπατε τα εξής: Αυτό το παιδί κρύβει μελλοντικά βήματα ??? Αυτά τα βήματα τώρα και στο εξής θέλω να περπατήσω μαζί σας και κοντά στον Χριστό. Δεν σας λέω ευχαριστώ γιατί είναι φτωχό και τιποτένιο. Σας υπόσχομαι υπακοή στο Ευαγγέλιο και τους Ιερούς Κανόνες αλλά και όπου διαπιστώσετε ότι έχω στραβοπατήσει από την ορθή οδό έχετε το δικαίωμα να ενεργήσετε ως Πατέρας και όχι σας Κατής  <<  τούρκος δικαστής  >>…!

<<  Πνευματικέ μου Πατέρα Νίκωνα,  είσαι ο Μωυσής της ζωής μου. Σε παρακαλώ οδήγησέ με από τον ποταμό των δακρύων και το ποτάμι των θλίψεων στην απέναντι όχθη που οδηγεί στο ανάχωμα της Πατερικής Αγίας Οδού εις Άφεσιν Αμαρτιών και εις ζωήν  την Αιώνιον. Σας υπόσχομαι υπακοή υγιή με διάκριση μέχρι εσχάτης αναπνοής  >>;…!

 Λαέ που στέκεις πίσω μου, πέρνα μπροστά μου, κοίταξέ με,  δάκρυσε, γονάτισε, συγχώρα με, προσευχήσου, σε σένα στηρίζομαι. Εσύ έχεις την ευθύνη του Άξιος και του Ανάξιος. Σε Αγαπώ και θα χύσω το αίμα μου για την σωτηρία σου. ΑΜΗΝ.



…και τώρα λάλει Κύριε, ο δούλος σου Δημήτριος ακούει …!  










Δεν υπάρχουν σχόλια: